Napomena: Provjerite zone dostave prije narudžbe.
Kliknite ovdje za više informacija o zonama dostave.
    Proizvod Cijena Količina Ukupno
× BENZINSKI TRIMER GC-BC 30/1 I AS BENZINSKI TRIMER GC-BC 30/1 I AS 319,00 KM
319,00 KM
× Benzinska samoh. kosilica 4U1 PG65410 Benzinska samoh. kosilica 4U1 PG65410 1.099,00 KM
1.099,00 KM
× AL-KO Benzin. kosilica EASY 4.6 SP-S (2u1) SAMOHODNA 2.7KS AL-KO Benzin. kosilica EASY 4.6 SP-S (2u1) SAMOHODNA 2.7KS 725,90 KM
725,90 KM

Vaša narudžba

Sveukupno

Ukupno 2.143,90 KM
Dostava Unesite svoju adresu kako biste pregledali načine dostave.
Ukupno 2.143,90 KM

Dostava i vraćanje

Moja narudžba još nije stigla. Gdje je?

Moguće je da je došlo do nepredviđenog kašnjenja u dostavi, bilo zbog povećanog broja pošiljki, vremenskih uvjeta ili tehničkih poteškoća kod dostavne službe. Trudimo se da sve narudžbe budu isporučene u najkraćem mogućem roku, ali nažalost, ponekad mogu nastati okolnosti izvan naše kontrole.

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju. Ako kašnjenje potraje, slobodno nam se javite s brojem narudžbe kako bismo mogli dodatno provjeriti status pošiljke.

Dostavljate li na državne praznike?

Nažalost, ne vršimo dostavu na državne praznike, jer tada dostavne službe ne rade.

Međutim, sve narudžbe zaprimljene tijekom praznika bit će obrađene i poslane odmah prvi sljedeći radni dan. Trudimo se da sve pošiljke što prije stignu do Vas, i zahvaljujemo na razumijevanju.

Dostavljate li na moj poštanski broj?

Dostava ovisi o konkretnoj adresi i poštanskom broju koji unesete prilikom narudžbe.

Naš sistem automatski provjerava isporučivost - ako Vaš poštanski broj nije podržan, narudžbu neće biti moguće završiti ili će se prikazati obavijest da dostava nije dostupna. Tako ćete odmah znati možete li naručiti proizvod na željenu adresu.

Ako imate bilo kakvih nedoumica, slobodno nam se javite s poštanskim brojem i rado ćemo provjeriti umjesto Vas.

Je li dostava sljedeći dan dostupna za sve narudžbe?

Dostava sljedeći radni dan moguća je za određene narudžbe, ali nije dostupna za sve proizvode. To prvenstveno ovisi o vrsti proizvoda, dostupnosti na skladištu, vremenu kada je narudžba zaprimljena te lokaciji isporuke.

Trudimo se svaku narudžbu obraditi i poslati što je prije moguće. Ako je brza dostava moguća za Vašu narudžbu, ona će biti vidljivo ponuđena prilikom završetka kupovine.

Za dodatne informacije slobodno nam se javite.

Moram li biti tamo da potpišem dostavu?

Preporučujemo da budete prisutni prilikom dostave jer je u većini slučajeva potreban potpis kao potvrda o preuzimanju pošiljke.

Ovo je važno radi sigurnosti, kako bismo osigurali da paket preuzme upravo osoba kojoj je namijenjen, te kako bi se izbjegli eventualni nesporazumi ili gubitak pošiljke. U nekim slučajevima dostavna služba može ponuditi alternativne opcije, poput preusmjeravanja ili ostavljanja paketa na sigurnoj lokaciji, ali to ovisi o njihovim pravilima i dostupnosti tih usluga u Vašem području.

Ako znate da nećete biti na adresi, preporučujemo da kontaktirate dostavnu službu direktno s brojem za praćenje i dogovorite novi termin ili mjesto isporuke.

Mogu li vratiti proizvod?

Proizvod možete vratiti ako nije oštećen i ako nam se javite unutar 48 sati (dva dana) od preuzimanja. U tom roku moguće je ostvariti povrat ili zamjenu, pod uvjetom da je proizvod nekorišten, u originalnom pakiranju i bez vidljivih oštećenja.

Ako je prošlo više od 48 sati, povrat više nije moguć, ali i dalje možete zatražiti pregled proizvoda unutar garantnog roka. U tom slučaju šaljemo proizvod na servis kako bi se utvrdilo postoji li tehnički kvar koji pokriva garancija.

Za sve informacije i pokretanje postupka povrata ili reklamacije, slobodno nas kontaktirajte s brojem narudžbe.