Kada ste pokrenuli WooCommerce trgovinu, vrijeme je da se počnete oglašavati i razvijati svoje poslovanje.
Resursi koje ćemo spomenuti u nastavku će vam pomoći da shvatite WooCommerce i izgradite online poslovanje kao pravi majstor.
Kreirajte listu e-pošte
Oko 90% posjetitelja vaše trgovine će otići, a neće kupiti ništa.
Izgradnja liste e-pošte je ključna za operatere online poslovanja.
Lista e-pošte omogućava klijentima da ostanu u kontaktu s vama bez obzira da li su ili nisu kupili nešto od vas.
ovo će uspostaviti direktnu vezu s potrošačima, omogućava vam da pokušavate da nagovorite potrošače na kupovinu.
WooCommerce radi sa svim glavnim svjetskim sistemima za marketing putem e-pošte, SendinBlue, Drip, HubSpot i drugi.
Povećajte broj generiranih potencijalnih klijenata
Svaka osoba koja se pridruži listi e-pošte je potencijalni kupac.
Najbolja praksa je pružiti brojne načine da se korisnici web stranice pridruže listi e-pošte.
Većina vlasnika poduzeća griješi jer postave samo jedan obrazac za registraciju putem e-pošte na svoju web stranicu, to smanjuje ukupnu konverziju.
OptinMonster u ovom slučaju može dobro doći.
To je najveći svjetski softver za generiranje potencijalnih kupaca, omogućava vam da bez napora u potencijalne kupce pretvorite sve one koji napuste vaše web mjesto, također i kupce koji su kupili proizvod ili usluge.
Pratite WooCommerce kupce
E-trgovine trebaju marketinške podatke.
Informacije odakle dolaze vaši kupci, koji proizvodi su popularni, koji proizvodi imaju loš učinak i druge informacije će biti od velike važnosti.
Uvidi u ovakve informacije vam pomažu da donesete odluke prilagođavanja za daljnje poslovanje i marketinški plan.
MonsterInsights daje smisao ovim podacima koristeći Google Analytics.
prošireno praćenje e-trgovine vam omogućava da dobijete obilje korisnih informacija u samo nekoliko klikova.
Saznajte više o WooCommerce SEO-u
Optimizacija za tražilice ili SEo je veoma bitna stavka u poslovanju, pomoći će vam da više posjetitelja i potencijalnih kupaca dođe na vašu webs tranicu.
WooCommerce već ima prilagođen SEO, ali postoji jođ stvari koje se mogu uraditi.
Većina početnika smatra da je WooCommerce SEO komplikovan, stoga, možete instalirati AIOSEO dodatak, to je odlična prečica bez da učite WooCommerce SEO, a jednostavan je za postavljanje.
Povratak izgubljene prodaje iz kolica
Jednom, kada kupac doda proizvod u korpu, postoji 60 do 80% šanse da neće i kupiti taj proizvod.
Ovaj podatak se temelji na prosjeku svih web stranica e-trgovine.
Vlasnici e-trgovniskih sajtova ignorišu ovaj podatak, što nije dobro.
Potrebno je da napravite načine koji će podsjetiti potencijalnog kupca da se nešto nalazi u korpu kada napušta web stranicu.
Učinite korpu vidljivu na svim stranicama, da kupac može vidjeti da je nešto u korpi.
Obavijestite ga e-poštom o tome.
Nemojte mnogo naplaćivati dostavu.
Omogućite gostima pregledanje korpe bez da se registriraju.
Ponudite različite vrste plaćanja.
Takve i slične stvari možete učiniti kako bi ustvari prodali ono što je kupac stavio u korpu.
ZH Zola - Informacije
Vaša kuća, Vaša sreća.
ZH Zola d. o. o.